P r o s t o r , k t e r ý k a žd ý d o b ře z n á z e s v ýc h šk o l n íc h l e t , p r o s t o r , j e n ž u t v áří r o z h r a n í m e z i d n y p l n ým i z áb a v y a h o d i n a m i p r o ži t ým i s t u d i j n ím i úk o n y . P r áv ě t o t o r o z h r a n í d a l o i m p u l z p r o h l a v n í t ém a ře še n í – a s y m e t r i e v s y m e t r i i . T u t o m y šl e n k u u m o c n i l n áp a d r o z v o l n ěn í p ře d šk o l n íh o p r o s t o r u o r g a n i c k ým i t v a r y o p r o t i t v r d ém u ře še n í a r e ál u šk o l y .
P ře d šk o l n í p r o s t o r y j s o u u t v áře n y n e r o v n ým i p o v r c h y , s p l e t í c e s t a z ák o u t ím i p r o t r áv e n í v o l n o ča s o v ýc h a k t i v i t . T o t o ře še n í p r o s t r a n s t v í u v o l n í a t m o s f ér u p ři k a žd o d e n n ím p říc h o d u či o d c h o d u z e šk o l n íc h l a v i c .
Ře še n í šk o l n íc h p r o s t o r m á p o d t r h n o u t r y t m u s h i s t o r i c k é k o s t r y b u d o v y šk o l y .
S y m e t r i c k é p ře d šk o l n í p r o s t r a n s t v í v n áší u v o l n ěn í v a s y m e t r i c k ém u c h o p e n í f u n k c í o b o u s t r a n . J i žn í p l o c h a j e h r a v ě ře še n a p ře s u v n ým i b e t o n o v ým i k v ád r y k u ži t í k r e a t i v i t y t říd , z ár o v e ň n a h r a d í f u n k c i l a v i če k . V ýc h o d n í p l o c h a o d k r ýv á v s t u p d o šk o l n í b u d o v y a n e b r án í v o l n ém u p o h y b u p ře d b u d o v o u šk o l y . D ál e n a v r h u j e m e u m o žn i t p r ůc h o d m e z i b u d o v a m i A a B ( p o d c h o d , v y z v e d n u t í p r ůc h o d u d o 2 . N P ) s n áv a z n o s t í n a v o l n ě p r ůc h o d n o u z k r a t k u n a m u l t i f u n k čn í h ři št ě z a šk o l o u .
Současný stav
Návrh